dilluns, 20 de setembre del 2010

Lectura, lectura, lectura ...


Hola, sóc la Marina Habas de 5è B!

Una de les novetats del curs que hem començat és que cada dia hem de fer obligatòriament mitja hora de lectura.
Ja ens hem acabat un llibre: "L'enxamparem Helena!", d'en Josep Gòrriz.
Ha estat força interessant ja que tracta d'un robatori que es produeix a una classe d'una escola semblant a la nostra.
De moment no ens agrada molt llegir cada dia, però, poc a poc, ens anem animant!!
Estem en contacte!!
Adéu!!

2 comentaris:

  1. Segur que com ho fas tu a casa, a classe els teus companys i tu us anireu animant de mica en mica a llegir cada dia més, ja que és molt important. Des d'aqui us recomano que llegiu "El principito" de Antoine de Saint-Exupéry, un escriptor i aviador francès .Jo el vaig llegir de petita i em va agradar moltíssim.

    Una abraçada i com diu la Marina, estem en contacte!!

    ResponElimina
  2. Ami, m'encanta llegir llibres sobretot de Bat Pat i Geronimo Stilton com a la Marina. Son de misteri i de por m'encanten!

    ResponElimina